مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 17:052021-01-21اقتصادي

30 واحد راکد صنعتی قم به چرخه تولید بازگشت


استاندار قم حفظ ظرفیت اشتغال و احیای واحدهای راکد و نیمه راکد را از اولویت های استان قم در دو سال اخیر خواند و گفت: تاکنون 30 واحد راکد با ظرفیت اشتغال 520 نفر و با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان به مدار تولید بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست عصر امروز در جمع تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان و در حضور وزیر صمت با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع به صورت مکرّر یادآوری و پیگیری شود.

استاندار قم ادامه داد: خط قرمز استان این است که هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.

سرمست همچنین به صدور کارت ویژه برای فعالان اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: بهترین مشاوران بنده، کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان هستند که کارت ویژه ای برای آنان صادر شده تا بتوانند حداکثر ظرف یک هفته از درخواست خود، با بنده ملاقات کنند.

وی حفظ ظرفیت اشتغال و احیای واحدهای راکد و نیمه راکد را از اولویت های استان قم در دو سال اخیر خواند و خاطرنشان کرد: تاکنون 30 واحد راکد با ظرفیت اشتغال 520 نفر و با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان به مدار تولید بازگشته اند.

استاندار قم همچنین سیاست دیگر استان را تشویق واحدهای تولیدی موفق به اجرای طرح های توسعه ای عنوان کرد و افزود: شناسایی 82 پهنه سرمایه گذاری در استان که برخی از آن ها با عرضه فرصت های بی نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 واحد راکد صنعتی قم به چرخه تولید بازگشت

30 واحد راکد صنعتی قم به چرخه تولید بازگشت