مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 16:452021-01-21اجتماعي

مسدود بودن راه حدود 100 روستا در آذربایجان شرقی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از مسدود بودن راه ارتباطی حدود 100 روستا در این استان به دنبال بارش برف و کولاک خبر، داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از مسدود بودن راه ارتباطی حدود 100 روستا در این استان به دنبال بارش برف و کولاک خبر، داد.

اروجعلی علیزاده عصر پنجشنبه در گفت وگوی خبری با بیان این مطلب، اظهار کرد: عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای در تلاش هستند تا راه ارتباطی حدود 100 روستا در شهرستان های بستان آباد، اهر، ورزقان، سراب و هشترود را تا آخر وقت فردا باز کنند.

وی با اشاره به باز بودن محورها و شریان های اصلی، فرعی و آزاد راه های آذربایجان شرقی، گفت: از عصر سه شنبه در کلیه ی محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش سنگین برف توام با کولاک شدید بودیم که تا شب گذشته هم ادامه داشت.

وی افزود: به کمک عوامل امدادی و همکاری پلیس راه، اورژانس و هلال احمر تلاش کردیم محورهای شریانی اصلی و فرعی را باز نگه داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیزاده در بخش پایانی سخنانش، خاطرنشان کرد: بارش سنگین در برخی محورها با کولاک و ترافیک ناشی از آن همراه بود، اما راه بندان نداشتیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود بودن راه حدود 100 روستا در آذربایجان شرقی

مسدود بودن راه حدود 100 روستا در آذربایجان شرقی