مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 16:402021-01-21اجتماعي

دمای هوا تا 25 درجه زیر صفر می رسد / یخبندان در روزهای آینده


به دنبال بارش برف زمستانی در مناطق مختلف استان اردبیل، طی امشب و روزهای آینده دمای هوا تا 25 درجه زیر صفر خواهد رسید.

- ایسنا/اردبیل به دنبال بارش برف زمستانی در مناطق مختلف استان اردبیل، طی امشب و روزهای آینده دمای هوا تا 25 درجه زیر صفر خواهد رسید.

با ورود سامانه بارشی که از دیروز تمام مناطق استان اردبیل را در بر گرفته بارش برف حتی در برخی از مناطق به 80 سانتی متر رسیده و همچنان بارش در مناطق کوهستانی و صعب العبور ادامه دارد.

براساس اعلام هواشناسی استان اردبیل با خروج این سامانه بارشی از امشب هوای سرد و یخبندان در مناطق مختلف استان حاکم خواهد شد به طوریکه از صبح فردا تا روز یکشنبه ماندگاری هوای سرد را شاهد خواهیم بود به طوریکه دمای هوا تا 25 درجه زیر صفر خواهد رسید.

با بارش برف زمستانی در دومین ماه زمستان که همراه با کولاک در برخی از جاده های صعب العبور بود، رانندگان در گذر از محورهای مواصلاتی استان با مشکلاتی روبه رو شدند که نیروهای امدادی به کمک آنها شتافته و زمینه تردد ایمن آنها را فراهم کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز با بیان اینکه به دنبال بارش برف کلیه محورهای مواصلاتی استان اعم از اصلی و فرعی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد، اظهار کرد: 80 اکیپ راهداری با 23 دستگاه ماشین آلات و 400 نفر پرسنل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا تا 25 درجه زیر صفر می رسد / یخبندان در روزهای آینده

دمای هوا تا 25 درجه زیر صفر می رسد / یخبندان در روزهای آینده