مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 16:352021-01-21سياسي

بصیرت افزایی از اهداف شبکه تربیتی صالحین است


کادرسازی، بصیرت افزایی و تربیت جوان مومن انقلابی از اهداف مهم شبکه تربیتی صالحین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان جلسه سر مربیان و مربیان و سرگروه های شبکه تربیتی صالحین به ریاست حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب امام جمعه و استادیار شبکه تربیتی صالحین شهرستان سلطانیه برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این جلسه با اشاره به وظایف اصلی شبکه صالحین اظهار کرد: کادرسازی، بصیرت افزایی و تربیت جوان مومن انقلابی از اهداف مهم شبکه تربیتی صالحین است.

استادیار شبکه تربیتی صالحین سلطانیه با بیان اینکه اسلام و احکام و لوازم آن از جمله سبک زندگی اسلامی، جایگاه ولایت و ولایت فقیه و استکبار ستیزی و دشمن شناسی از مسائل مهمی است که باید در شبکه تربیتی صالحین تبیین شود، افزود: در شبکه تربیتی صالح باید 8 میلیون جوان مؤمن انقلابی تربیت شوند.

  وی با اشاره به نظرات اعضای جلسه و بیان مشکلات حلقه های صالحین گفت: کمبود روحانی و طلبه در شهرستان سلطانیه یکی از مشکلات اساسی مساجد و شبکه تربیتی صالحین است.

حسینی نسب بر مشخص شدن موضوع جلسات، زمان بندی مشخص جلسات و نظم در جلسات تاکید و تصریح کرد: سوالات مربیان و اعضای حلقه های صالحین از باب مخاطب شناسی بهترین موضوع برای بررسی و تبیین در جلسات مربیان و سرمربیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی از اهداف شبکه تربیتی صالحین است

بصیرت افزایی از اهداف شبکه تربیتی صالحین است