مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 16:252021-01-21سياسي

توجه به زکات از شاخصه های مهم سیره کربلایی کاظم ساروقی است


نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از درس های مهم سیره کربلایی کاظم ساروقی توجه به زکات و مال حلال است چراکه زکات انسان را رشد و تکامل می بخشد و یکی از شاخصه های مهم سیره کربلایی کاظم ساروقی است.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از درس های مهم سیره کربلایی کاظم ساروقی توجه به زکات و مال حلال است چراکه زکات انسان را رشد و تکامل می بخشد و یکی از شاخصه های مهم سیره کربلایی کاظم ساروقی است.

آیت الله محسن اراکی در آیین گرامیداشت شصت و سومین سالگرد ارتحال کربلایی کاظم ساروقی و یادواره شهدای شهر ساروق، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با تشکیل انقلاب اسلامی قانون خداوند و نظام الهی را در جامعه حاکم کرد و وقتی انقلاب اسلامی روی کار آمد با جاری شدن قوانین الهی بر جامعه شاهد یک حرکت و جهش بودیم و امروز داشته ها و دستاوردهایی که داریم برگرفته از جاری شدن قوانین خداوند بر جامعه است.

وی افزود: سیره و زندگی کربلایی کاظم ساروقی درس های فراوانی دارد که امروز تبیین این درس های مهم از نیازهای مهم جامعه محسوب می شود، لذا اینگونه برنامه ها بسیار اهمیت دارد و می تواند موجب خیرات و برکات زیادی برای جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به زکات از شاخصه های مهم سیره کربلایی کاظم ساروقی است

توجه به زکات از شاخصه های مهم سیره کربلایی کاظم ساروقی است