مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 16:152021-01-21سياسي

نوبخت: تاکنون 35 هزار واحد مسکونی ویژه اقشار محروم به متقاضیان تحویل داده شده است


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به ساخت 110 هزار واحد مسکونی ویژه افراد کم برخوردار و اقشار محروم کشور، گفت: تاکنون 35 هزار واحد مسکونی ویژه اقشار محروم به متقاضیان تحویل داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چناران، محمد باقر نوبخت عصر امروز در مراسم بهره برداری از 4 هزار واحد مسکن محرومان خراسان رضوی که به صورت ویدئوکنفرانسی در شهرستان های چناران و بردسکن برگزار شد، با اشاره به اینکه  این واحدها برای اقشار کم درآمد کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی ساخته می شود، اظهار کرد: در خراسان رضوی برای ساخت 8 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان برنامه ریزی شده که تاکنون 4 هزار واحد تحویل مالکان شده است، همچنین، طی ماه های آینده چند هزار واحد دیگر هم ساخته و تحویل مالکان می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به ساخت 110 هزار واحد مسکونی ویژه افراد کم برخوردار و اقشار محروم کشور، گفت:  تاکنون 35 هزار واحد مسکونی ویژه اقشار محروم به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه روند ساخت واحدهای مسکونی ویژه محرومان در حاشیه شهر مشهد به کندی انجام می شود.

نوبخت با اشاره به ساخت  2 هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر مشهد، اضافه کرد:  پیشرفت فیزیکی این واحدها به دلیل برخی مشکلات از جمله آماده نبودن زمین در حاشیه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: تاکنون 35 هزار واحد مسکونی ویژه اقشار محروم به متقاضیان تحویل داده شده است

نوبخت: تاکنون 35 هزار واحد مسکونی ویژه اقشار محروم به متقاضیان تحویل داده شده است