مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 16:102021-01-21سياسي

آیت الله سیستانی: دستگاه های امنیتی طرح های دشمنان ملت عراق را به شکست بکشانند


دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان جهان با انتشار بیانیه ای، به انفجارهای انتحاری پیش از ظهر امروز در میدان «الطیران» در مرکز بغداد که بیش از 140 کشته و زخمی بر جای گذاشته، - دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان جهان با انتشار بیانیه ای، به انفجارهای انتحاری پیش از ظهر امروز در میدان الطیران در مرکز بغداد که بیش از 140 کشته و زخمی بر جای گذاشته، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دفتر مرجع عالیقدر شیعیان جهان ضمن محکومیت انفجارهای انتحاری امروز پایتخت عراق، خواهان افزایش تلاش های دستگاه های امنیتی برای حفظ امنیت و خنثی سازی طرح های دشمنان مردم این کشور شد.

دفتر آیت الله العظمی سید علی سیستانی ، مرجع عالیقدر شیعیان جهان با انتشار بیانیه ای، به انفجارهای انتحاری پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) در میدان الطیران در مرکز شهر بغداد، پایتخت عراق که بیش از 140 کشته و زخمی بر جای گذاشته، واکنش نشان داد.

در بیانیه دفتر حضرت آیت الله سیستانی آمده است: بار دیگر تروریست های وحشی، گروهی از غیر نظامیان بی گناه را با دو انفجار در میدان الطیران در بغداد عزیز هدف قرار دادند و در نتیجه آن نیز، در صحنه هولناکی که همه افراد دارای وجدان زنده را به درد می آورد، ده ها تن شهید و چندین برابر آنها نیز زخمی و مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سیستانی: دستگاه های امنیتی طرح های دشمنان ملت عراق را به شکست بکشانند

آیت الله سیستانی: دستگاه های امنیتی طرح های دشمنان ملت عراق را به شکست بکشانند