مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 16:052021-01-21اقتصادي

مدیریت مصرف بهینه انرژی در روزهای سخت زمستان ضروری است


مدیر عامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه هیچ خاموشی در زمان بارش برف در استان نداشتیم، گفت: مدیریت مصرف بهینه انرژی در روزهای سخت زمستان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن داراب زاده عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به یخبندان روزهای آینده بعد از بارش برف، اظهار کرد: مدیریت مصرف برق و گاز کمک فراوانی به خدمات رسانی در حوزه حامل های انرژی خواهد کرد.

داراب زاده به پیش بینی هواشناسی مبنی بر یخبندان در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: به منظور بهره مندی همه هموطنان از انواع انرژی، انتظار می رود مشترکان در استفاده بهینه از حامل های انرژی، هوشمندانه عمل کنند تا مشکلی در خدمات دهی به هموطنان گرامی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: در بارش برف که از شب گذشته در استان آغاز و در برخی نقاط استان از شدت بیشتری نیز برخوردار بود با تلاش کارکنان شرکت، گروه های عملیاتی و اجرایی و پیمانکاران پست ها و خطوط، هیچ گونه مشکلی برای مشترکین محترم ایجاد نکرد.

داراب زاده افزود: در برخی از نواحی کوچصفهان، آستانه و لاهیجان به دلیل ریزش یکباره برف از روی هادی ها و در هم تنیدگی آنها در مناطق بادخیز چند مورد قطعی کوتاه مدت به وجود آمد که با حضور به موقع عوامل اجرایی در سریع ترین زمان ممکن مشکل برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف بهینه انرژی در روزهای سخت زمستان ضروری است

مدیریت مصرف بهینه انرژی در روزهای سخت زمستان ضروری است