مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 16:002021-01-21اقتصادي

فروش میلیاردی نمایشگاه مجازی کتاب در 7 ساعت


نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از روز گذشته کار خود را آغاز کرده، تاکنون توانسته طی 7 ساعت و نیم از فعالیت خود 18 میلیارد ریال فروش داشته باشد.

- جی پلاس ، هر چند روز اول نمایشگاه و حتی ساعات ابتدایی صبح امروز به دلیل مراجعات فراوان به سایت نمایشگاه، بخش خرید نمایشگاه با کندی همراه بود، اما طی ساعات گذشته مشکل سرویس دهی حل شده است.

فارس نوشت؛ 300 درخواست در ثانیه در سایت نمایشگاه ثبت می شود و طبق آخرین اطلاعات، تاکنون و در لحظه ثبت این خبر، 18 میلیارد ریال فروش انجام شده است.

این گزارش اضافه می کند تاکنون مخاطبان نمایشگاه کتاب 6هزار سفارش خود را ثبت کرده اند و در این میان 30 هزار کتاب فروخته شده است.

آنچه در این گزارش لازم به تذکر است اینکه این گزارش عملکرد از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تنها مربوط به 7 ساعت اخیر است.

فرح خواه مدیر اجرایی پروژه نمایشگاه کتاب در بخش فنی پیرامون کندی سایت نمایشگاه اظهارداشت: ما کمی کندی در سرعت ارائه خدمات داریم، اما طی چند ساعت گذشته با افزایش منابع و زیرساخت ها، از اکنون و تا ساعاتی دیگر سرویس ها نهایی شده هر چند در حال حاضر هم ارائه خدمات صورت می گیرد.

وی در پایان گفت: مخاطبان نمایشگاه کتاب نگران نباشند، چرا که طی هفته های آتی همچنان می توانند می توانند از نمایشگاه خرید کنند و ما از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش میلیاردی نمایشگاه مجازی کتاب در 7 ساعت

فروش میلیاردی نمایشگاه مجازی کتاب در 7 ساعت