مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 15:552021-01-21سياسي

تدوین طرح جامع پنج ساله از مهم ترین اولویت های شورای پدافند غیرعامل است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تدوین طرح جامع پنج ساله که با معرفی استان، تهدیدات و ظرفیت ها را به درستی نشان دهد، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تدوین طرح جامع پنج ساله که با معرفی استان، تهدیدات و ظرفیت ها را به درستی نشان دهد، یکی از مهمترین کارهایی است که در شورای پدافند غیرعامل دنبال می شود.

ناصر خوش خبر، امروز پنجشنبه دوم بهمن در نشست شورای پدافند غیرعامل استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه این طرح باید هرچه سریع تر به نتیجه برسد افزود: استان، نیازمند برنامه هوشمند متناسب با اقتضائات خود است و ما نمی توانیم در قالب برنامه کوتاه مدت، تاب آوری در برابر مسایل و مشکلات را تضمین کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، مهمترین هدف در پدافند غیرعامل را افزایش تاب آوری در مسایل و مشکلات عنوان کرد و گفت: متناسب با اقتضائات استان، اقداماتی در راستای تحقق برنامه های پدافند غیرعامل صورت گرفته و تهدیدات، مزیت ها، توان مدیران و ظرفیت مردم را در قالب برنامه یک ساله مدنظر قرار داده است.

وی اظهار کرد: بنا به دستور استاندار، تمامی دستگاه ها مکلفند متناسب با نوع فعالیتی که دارند، تهدیدات موجود را احصا کرده و برای برخورد با آن برنامه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح جامع پنج ساله از مهم ترین اولویت های شورای پدافند غیرعامل است

تدوین طرح جامع پنج ساله از مهم ترین اولویت های شورای پدافند غیرعامل است