مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 15:452021-01-21اقتصادي

ثبت بیش از 8 هزار انبار کالا در خراسان جنوبی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با اطلاع رسانی و پیگیری های صورت گرفته موجودی هشت هزار و 130 انبار استان در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا ثبت شده است.

- عباس جرجانی، امروز پنجشنبه دوم بهمن در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: مطابق مواد 5 و 6 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به منظور پیشگیری از ارتکاب قاچاق، سامانه جامع انبارها از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سراسر کشور راه اندازی شد و همه صاحبان انبارها موظف به ثبت انبار در این سامانه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: وزارت متبوع با استفاده از سامانه مذکور اقدام به شناسه دار کردن تمامی انبارها و مراکز نگهداری کالا و ثبت مشخصات مالکیت کالا، نوع و میزان ورودی و خروجی از اماکن با هدف شناسایی کالاهای قاچاق می کند که نقش موثری در تسهیل نظارت بر چرخه کالاها دارد.

رییس کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا در سطح عرضه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان جنوبی افزود: بخش خصوصی که صاحبان انبارها و سردخانه ها هستند باید راسا نسبت به ثبت نام از طریق این سامانه به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 8 هزار انبار کالا در خراسان جنوبی

ثبت بیش از 8 هزار انبار کالا در خراسان جنوبی