مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 15:402021-01-21بين الملل

خطیب زاده: تروریسم تکفیری با تنفسی دوباره عراق را هدف گرفته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) در اظهاراتی وقوع دو انفجار تروریستی امروز در پایتخت عراق را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان بیگناه عراقی شد، - سخنگوی وزارت امور خارجه انفجار های تروریستی امروز در بغداد را محکوم کرد و گفت: تروریسم تکفیری با تنفسی دوباره، عراق را هدف گرفته و درصدد است تا آرامش و ثبات این کشور را برهم زده و بهانه ای برای استمرار حضور بیگانگان فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) در اظهاراتی وقوع دو انفجار تروریستی امروز در پایتخت عراق را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان بیگناه عراقی شد، محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز همدردی دولت و ملت ایران با خانواده های قربانیان، این مصیبت بزرگ را به دولت و ملت عراق تسلیت گفته و برای شهدای این فاجعه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.

*تروریسم تکفیری دوباره عراق را هدف گرفته خطیب زاده افزود: تروریسم تکفیری با تنفسی دوباره، عراق را هدف گرفته و درصدد است تا آرامش و ثبات این کشور را برهم زده و بهانه ای برای استمرار حضور بیگانگان فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده: تروریسم تکفیری با تنفسی دوباره عراق را هدف گرفته

خطیب زاده: تروریسم تکفیری با تنفسی دوباره عراق را هدف گرفته