مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 15:352021-01-21اقتصادي

فولادمبارکه بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان


در شرایط کنونی فولاد مبارکه 20 درصد از سهم بازار ورق های فولادی تخت در منطقه را در اختیار دارد و با ظرفیت تولید حدود 11/4 میلیون تن آهن اسفنجی در صدر بزرگترین تولیدکننده های آهن اسفنجی در جهان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری موج، فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد در ایران در سال های اخیر دستاوردهای زیادی داشته، به طوری که در شرایط کنونی فولاد مبارکه 20 درصد از سهم بازار ورق های فولادی تخت در منطقه را در اختیار دارد و با ظرفیت تولید حدود 11/4 میلیون تن آهن اسفنجی صدر بزرگترین تولیدکننده های آهن اسفنجی در جهان قرار دارد که با در نظر گرفتن بازار تمام محصولات این شرکت ارزش بازار آن به بیش از 250000 میلیارد تومان می رسد.

در واقع شرکت فولاد مبارکه نه تنها در صنعت فولاد بلکه در اقتصاد هم نقش موثری دارد، به گونه ای که هم اکنون سهم یک درصدی در تولید ناخالص داخلی کشور و سهم 5 درصدی در تولید ناخالص داخلی بخش صنعت دارد.

همچنین این شرکت علاوه بر اینکه برای 350 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است با تامین مواد اولیه بیش از 1000 کارگاه به صورت مستقیم و 3000 کارگاه به صورت غیر مستقیم توانسته در تولید کشور هم نقش فعالی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولادمبارکه بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان

فولادمبارکه بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان