مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 15:302021-01-21اقتصادي

اجمالی/بازدید رییس سازمان بازرسی کل کشور از 2 واحد تولیدی سمنان


رییس سازمان بازرسی کل کشور در صدر هیأتی از دو واحد تولیدی و مرکز استان سمنان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رییس سازمان بازرسی کل کشور عصر امروز در صدر هیأتی از مسؤولان اقتصادی و قضایی کشور و استان سمنان از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی و مرکز سمنان بازدید کرد او در این بازدید ها از یک واحد تولید داروهای دامی که یکی از موفق ترین واحدهای تولید تولیدی در این بخش است دیدن کرد و نسبت به کمک به تقویت تولید در این زمینه با ابزارهای نظارتی و اقتصادی قول مساعد داد.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از دو واحد تولیدی در سمنان اظهار کرد: یکی از این واحدها مربوط به تولید داروهای دامی بود که توفیقات بسیار خوبی کسب کرده اند و در آستانه راه اندازی واحد تولید داروهای ضدسرطان هستند.

وی افزود: این واحد تولیدی 50 درصد از نیاز کشور را در داروهای دامی تأمین می کند و البته با مشکلات ارز و نرخ تسهیلات ارز مواجه هستند که مقرر شد پیگیری های لازم از سوی سازمان بازرسی کشور انجام شود.

رییس سازمان بازرسی کشور با اشاره به بازدید انجام شده از واحد تولید اتوبوس و مینی بوس شرکت عقاب افشان گفت: این شرکت در دو، سه سال اخیر مشکلاتی داشته است و تقریباً تولیدش در حد توقف بوده و اخیراً فعال تر شده است و مشکلاتی را در حوزه ارز با آن مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/بازدید رییس سازمان بازرسی کل کشور از 2 واحد تولیدی سمنان

اجمالی/بازدید رییس سازمان بازرسی کل کشور از 2 واحد تولیدی سمنان