مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-21سياسي

محمدمهدی ابوالحسنی، چهره مکتبی و جهادی سال شد


مراسم اختتامیه نخستین دوره جایزه مردمی عقیق سلیمانی برگزار شد و طی آن محمدمهدی ابوالحسنی مسئول ستاد ثبت اسناد معنوی دفاع مقدس به عنوان چهره مکتبی و جهادی سال انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه نخستین دوره جایزه مردمی عقیق سلیمانی عصر امروز پنجشنبه 2 بهمن ماه با حضور جمعی از فعالان حوزه جهاد و شهادت از جمله حسین یکتا رییس جمعیت امام رضایی ها، احمد عبودتیان مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا، فرزندان شهیدان باهنر، صیادشیرازی، نواب صفوی و همسر شهید ضابط در سالن همایش های مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر (سرچشمه) به همت شبکه فعالان جهاد و شهادت (وارثون) برگزار شد.

  حرکت جهادی باشد حتما مکتبی است حجت الاسلام مهدی طائب رییس قرارگاه عمار در این مراسم اظهار کرد: امکان دارد حرکتی مکتبی باشد اما جهادی نباشد اما نداریم حرکتی که جهادی باشد اما مکتبی نباشد، و در حقیقت حرکت جهادی ناشی از مکتب و دارای صفات جهادی است.

وی تصریح کرد: از روزی که حق و باطل به وجود آمده هرگز حق و امام حق به اندازه امروز قدرت نداشته است اما همچنان برخی از موضع قدرت پای میز مذاکره حضور نمی یابند.

در اسلام دو نوع مذاکره وجود دارد که یکی از آن ها حرام و دیگری واجب است، مذاکره واجب این است که با کفار صحبت کنیم و به آن ها بگوییم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدمهدی ابوالحسنی، چهره مکتبی و جهادی سال شد

محمدمهدی ابوالحسنی، چهره مکتبی و جهادی سال شد