مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 15:002021-01-21سياسي

اطاعت از فرامین ولی فقیه بر همه ما واجب است


اصل ولایت فقیه و اطاعت از فرامین ولی فقیه، طبق آیات، احادیث و تأکید علمای دین بر همه ما واجب است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا گفت: اصل ولایت فقیه و اطاعت از فرامین ولی فقیه، طبق آیات، احادیث و تأکید علمای دین بر همه ما واجب است.

سردار عابدین خرم در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، با بیان این که اهل عمل بودن، ولایت پذیری و ایثارگری از بارزترین اخلاق بسیجیان و سپاهیان است، اظهار کرد: تمامی شهدای انقلاب از اول تا امروز، همین ویژگی ها را داشتند، چرا که بدون داشتن چنین شاخصه هایی، فدا کردن جان و مال خود، امکان پذیر نخواهد بود.

وی گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین نشان و مدال افتخار برای مسئولان است، چرا که خدمت به مسلمانان، اجری اخروی و عظیم پیش خداوند متعال دارد.

وی افزود: مسئولان و کارکنان در نظام جمهوری اسلامی ایران، باید این نکته را به یاد داشته باشند که اولویت اصلی ما خدمت و رضایت مردم است و نگاه مادی و دنیوی جزء اولویت های آخر یک مسئول انقلابی است.

سردار خرم با اشاره به تغییر و تحول ها، گفت: این تغییر و تحول در همه جا مرسوم و طبیعی است اما مهم تر این است که هر جا و هر مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شد، با جان و دل در آن جایگاه، تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطاعت از فرامین ولی فقیه بر همه ما واجب است

اطاعت از فرامین ولی فقیه بر همه ما واجب است