مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 14:502021-01-21سياسي

دلایل بازجویی از وزیر ارتباطات


دادستان کل کشور دلایل بازجویی از وزیر ارتباطات را بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: احضار بعضی از مسؤولان به دادسرای عمومی و انقلاب تهران پیرو برخی از گزارشاتی بوده که ما از قبل داشتیم نسبت به تخلفاتی که صورت گرفته بود.

وی افزود: در مورد احضار و بازجویی از وزیر ارتباطات به لحاظ مسائل مختلف و شکایاتی که از بخش های شده بود و ارجاع شده بود به دادسرای تهران که طبق قانون دعوت و احضار شدند برای توضیح دادن.

دادستان کشور بیان کرد: مسئله که من دیدم مقداری شاید بی انصافی باشد در انعکاس این موضوع تصور بر این بوده است که اتهام ایشان نبستن اینستاگرام بوده است و در فضای مجازی این را بولد کردند درحالی که اتهامات متعددی متوجه ایشان بود البته این صرف اتهام است و ممکن است که درمجموع رسیدگی ها در دادسرا منتهی به قرار منع تعقیب شود.

منتظری اظهار کرد: به هر حال هر فردی در مظان اتهام باشد، باید پاسخگو باشد و در نامه ای کتبی به ایشان نوشته و تأکید کردیم که این بخش های مضر را باید ببندند و جلویش را بگیرند و متأسفانه این کار انجام نشده و قانون نیز آنها را مکلف کرده بود و مصوبات شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی هم وزارت ارتباطات را مکلف کرده بود که یکسری محدودیت ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل بازجویی از وزیر ارتباطات

دلایل بازجویی از وزیر ارتباطات