مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 14:502021-01-21سياسي

دومین استارآپ ویکند مددجویان امداد ایلام برگزار شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: ایجاد کار و شغل بر اساس ایده های نوین و امروزی از مهم ترین برنامه ها و اهداف این نهاد در راستای توانمندسازی خانواده های مددجویان است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام گفت: ایجاد کار و شغل بر اساس ایده های نوین و امروزی از مهم ترین برنامه ها و اهداف این نهاد در راستای توانمندسازی خانواده های مددجویان است.

قنبر موسی نژاد در مراسم آغاز به کار دومین استارت آپ ویکند مددجویان کارآفرین کمیته امداد استان که به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام و مدیر پارک علم و فناوری استان برگزار شد، اظهار کرد: ورود کمیته امداد به عرصه های نوین اشتغال زایی برای مددجویان جویای کار بخاطر تجربه و توانایی های این نهاد و همچنین بخاطر استعدادهای شناسایی شده مددجویان در عرصه کار آفرینی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد برای عملیاتی کردن چنین برنامه ها و پروژهایی از توان نخبگان، تحصیل کرده هاو مخاطبین دارای استعداد کمیته امداد و همچنین برخی دستگاههای اجرایی استان و نیز شرکت های فناوری و شتاب دهنده های موفق استان بهره گیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین استارآپ ویکند مددجویان امداد ایلام برگزار شد

دومین استارآپ ویکند مددجویان امداد ایلام برگزار شد