مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-21ورزشي

شهروند نمونه در اردبیل انتخاب و معرفی می شود


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل گفت: با بررسی طرح انتخاب شهروند نمونه در سازمان فرهنگی، ورزشی و ارائه الگوها و معیارها در این زمینه شهروند نمونه در اردبیل انتخاب و معرفی می شود.

- حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: تدوین لایحه انتخاب شهروند نمونه با هدف بررسی، معرفی و تجلیل از شهروندانی که رفتارهای اجتماعی آنها می تواند به عنوان الگوی رفتاری برای سایر شهروندان معرفی شود، تدوین و به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

وی تصریح کرد: در این طرح که با رویکرد تقویت عرصه مدیریت شهری و حل مشکلات در این حوزه و همچنین مشارکت دادن شهروندان در اعتلای ارزش های مرتبط با کیفیت زندگی شهروندان است، کارها و برنامه ریزی ها انجام شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل گفت: از جمله این رویکردها می توان به عدالت اجتماعی، مشارکت مردمی، شهروند محوری، مدیریت غیرمتمرکز و پاسخگو، اعتقاد باورهای عمومی شهروندان و ارزش های اجتماعی طرح های شهری اشاره کرد.

فتحی افزود: هر چند در کشور ما مفهوم شهروندمحوری و جلب مشارکت مردم در امور مرتبط با مدیریت شهری موضوعی جدید است اما شورای شهر و شهرداری اردبیل تلاش می کند تا بر مبنای توجه به برنامه هایی در این راستا و جلب مشارکت شهروندان و همچنین تقویت سازمان های محلی پایه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروند نمونه در اردبیل انتخاب و معرفی می شود

شهروند نمونه در اردبیل انتخاب و معرفی می شود