مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 14:002021-01-21سياسي

کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پای حرفشان بایستند


کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پای کار بایستند و توپ را در زمین مجلس نیندازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد عصر پنجشنبه در جلسه جمع بندی مصوبات سفر به رفسنجان اظهار داشت: نیت ما از این سفر که بتوانیم گره ی از شهرستانهای رفسنجان و انار باز کنیم.

وی با گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: حاج قاسم شخصیت بی نظیری بود، ایشان پنج ویژگی عمده داشت که این ویژگی ها، ایمان و یقین به روز جزا، اخلاص، شجاعت و ایمان و عشق به ولایت بود.

وی ادامه داد: ما مدیون مدافعان حرم هستیم، اگر روحیه انقلابی نبود، اگر حاج قاسم دفاع نکرده بود و جبهه مقاومت را تشکیل نمی داد یا باید بی غیرتی را می پذیرفتیم یا باید در کرمانشاه می جنگیدیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر دیدگاه ما مثل حاج قاسم بود قطعاً با آرمان انقلاب همگام بوده ایم، اظهار کرد: اینکه ما دولتمردان و کارگزاران در معنای سه قوه نتوانستیم با آرمان انقلاب، کار را پیش ببریم نقص از ما است.

دولت به جای دعوا به دنبال بستن راه فرار مالیاتی باشد نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در کشور ما مالیات به معنای واقعی و درست دریافت نمی شود، در کشور 100 تا 150 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم که دولت به جای اینکه دنبال دعوا باشد دنبال بستن راه فرار مالیاتی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پای حرفشان بایستند

کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پای حرفشان بایستند