مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-21اقتصادي

اکبری تالار پشتی: مصر به اجرای قرارداد تضمین خرید برای هپکو هستیم


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: براساس تنوع تولید در هپکو می توان قرارداد تضمین خرید را برای شرکت به اجرا گذاشت.

- ایسنا/مرکزی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: براساس تنوع تولید در هپکو می توان قرارداد تضمین خرید را برای شرکت به اجرا گذاشت.

عزت الله اکبری تالار پشتی دوم بهمن ماه در جریان بازدید از شرکت هپکو با اشاره به اجرای مدلی برای ایران خودرو دیزل در کشور، اظهار کرد: مصر هستیم که این مدل در سطح کشور اجرایی شود.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و کارگران هپکو نیز تنها توقع سرپاشدن این کارخانه را دارند، اما ظاهرا دولت فضای دیگری را دنبال می کند، گفت: می توان قرارداد تضمین خرید را با توجه به تنوع تولیدی که در هپکو وجود دارد اجرایی کرد و قطعا با اجرای این مدل، عقد این قرارداد و تامین نقدینگی از سوی بانک برای 5 سال می توان خطوط تولید شرکت را مجهز و بهترین تولیدات را اجرایی کرد.

اکبری تالار پشتی با تاکید بر اینکه نباید فقط چشم به تولید برای داخل داشت بلکه صادرات هم باید مدنظر قرار گیرد، افزود: امروز دانش فنی و نیروی انسانی ظرفیت مهم موجود در کشور است که بسیاری از شرکت های کشورهای دیگر آن را ندارند و با این وجود واحدهای عمومی و دولتی برای عقد قرارداد با هپکو وارد نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکبری تالار پشتی: مصر به اجرای قرارداد تضمین خرید برای هپکو هستیم

اکبری تالار پشتی: مصر به اجرای قرارداد تضمین خرید برای هپکو هستیم