مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-21اقتصادي

کریمی: بودجه دانشگاه شهرکرد کفاف پروژه های عمرانی را نمی دهد


سعید کریمی، رییس دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بودجه این دانشگاه در سال 1400 گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش هزینه هایی مانند غذا و خوابگاه، - رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به بودجه این دانشگاه در سال 1400 گفت: اکثر کار های عمرانی در دانشگاه ها به دلیل کمبود بودجه ناقص مانده و بودجه دانشگاه ها کفاف هزینه های عمرانی را نمی دهد.

سعید کریمی، رییس دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بودجه این دانشگاه در سال 1400 گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش هزینه هایی مانند غذا و خوابگاه، اگر قرار باشد برای سال جدید دانشجویان در دانشگاه حضور داشته باشند بودجه ای که برای دانشگاه در نظر گرفته شده جوابگوی این هزینه ها نیست.

کریمی مطرح کرد: اکثر کار های عمرانی در دانشگاه ها به دلیل کمبود بودجه ناقص مانده است و بودجه دانشگاه ها کفاف این هزینه ها را نمی دهد.

رییس دانشگاه شهرکرد ادامه داد: ساختمان هایی در دانشگاه ها وجود دارد که 20 تا 15 سال کار عمرانی آن ها طول کشیده و آماده بهره برداری است، اما به خاطر کمبود بودجه افتتاح نشده اند.

وی افزود: خیلی از دانشگاه ها هنوز سنوات سال قبل خود را دریافت نکرده اند و این بودجه باید به طریقی پرداخت شود تا تاخیر بهره برداری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی: بودجه دانشگاه شهرکرد کفاف پروژه های عمرانی را نمی دهد

کریمی: بودجه دانشگاه شهرکرد کفاف پروژه های عمرانی را نمی دهد