مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-21سياسي

صداوسیما اتاق فکر از خبرگان فرهنگی و اجتماعی برای تولید محتوای فاخر تشکیل دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی در نامه ای به علی عسکری، رییس سازمان صداوسیما به عملکرد این سازمان نسبت به تولید محتوا در حوزه های فرهنگی و اجتماعی پیشنهاد دادند که این سازمان با دعوت و تشکیل اتاق فکر .

- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی در نامه ای به رییس سازمان صداوسیما پیشناد کردند که این سازمان با دعوت و تشکیل اتاق فکر از خبرگان دغدغه مند فرهنگی و اجتماعی، اقدام به تولید برنامه هایی فاخر و هدفمند کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی در نامه ای به علی عسکری، رییس سازمان صداوسیما به عملکرد این سازمان نسبت به تولید محتوا در حوزه های فرهنگی و اجتماعی پیشنهاد دادند که این سازمان با دعوت و تشکیل اتاق فکر از خبرگان دغدغه مند فرهنگی و اجتماعی، اقدام به تولید برنامه هایی فاخر و هدفمند کند.

در این نامه آمده است:ایام سخت و سنگین بیماری کرونا جامعه را در بر گرفته و همه آحاد نیازمند برنامه های تسلا بخش روح و به فرموده امام راحل آموزشی فراگیر، در عین حال نو بارنگ تربیتی و در جهت موازین اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیما اتاق فکر از خبرگان فرهنگی و اجتماعی برای تولید محتوای فاخر تشکیل دهد

صداوسیما اتاق فکر از خبرگان فرهنگی و اجتماعی برای تولید محتوای فاخر تشکیل دهد