مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-21سياسي

می توان عقد تولید زیرکلید را برای هپکو اجرایی کرد


می توان عقد تولید زیر کلید را برای هپکو اجرایی کرد.

- می توان عقد "تولید زیرکلید" را برای هپکو اجرایی کرد ایسنا/مرکزی معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: می توان عقد تولید زیر کلید را برای هپکو اجرایی کرد.

مهدی صادقی نیارکی دوم بهمن ماه در جریان سفر به استان مرکزی که به همراه اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی انجام شد، در حاشیه بازدید از شرکت هپکو بیان کرد: ثبت سفارش ماشین آلات راهسازی در رنج کاری هپکو از آذرماه 1396 ممنوع شده است، همچنین براساس ماده 109 و 110 قانون امور معادن، اجازه واردات ماشین آلات مستعمل با 5 سال کارکرد وجود داشت که آنهم سال گذشته ممنوع شد.

وی با تاکید بر اینکه به اندازه کافی و وافی دولت متعهد به حمایت از جلوگیری از واردات کالاها و ماشین آلاتی که امکان ساخت آن در داخل کشور وجود دارد، است، گفت: هپکو با مسئله مالکیت روبرو بود که خوشبختانه حل شد، همچنین با بدهی انباشته مواجه است که مانع فعالیت تجاری این شرکت شده است.

صادقی نیارکی با اشاره به عقد تولید زیرکلید ، بیان کرد: براساس این عقد، بانک می تواند سرمایه در گردش را برای یک بنگاه اقتصادی فراهم کند و محصول هم تحویل بگیرد، عقد تولید زیرکلید برای هپکو حتما باید با کمک یکی از بانک های زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی یا وزارت کار انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان عقد تولید زیرکلید را برای هپکو اجرایی کرد

می توان عقد تولید زیرکلید را برای هپکو اجرایی کرد