مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-21اقتصادي

استخدام نیروهای هیأت های ورزشی استان تهران در راه مجلس


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از ارسال لایحه استخدام بیش از 400 نفر از نیروهای کار آمد هیأت ورزشی که بیش از 25 سال سابقه دارند، به مجلس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران طی سفری به شهرستان پردیس در نشستی با فرماندار در خصوص مسائلی مانند تأمین سرانه های ورزشی، تعیین تکلیف سالن های ورزشی روستای سعید آباد و شهرک طلاییه، بهسازی و انجام تعمیرات سالن های ورزشی در حال بهره برداری، چگونگی حمایت از واحدهای ورزشی آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا ، ساماندهی هیأت های ورزشی و راه کارهای افزایش مشارکت سرمایه گذاران در پروژه های ورزشی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه مسؤولان به بررسی وضعیت پیشرفت پروژه خانه جوان شهرستان، نحوه استفاده از مشارکت سمن های فعال در حوزه جوانان و حمایت از تأسیس سمن های جدید و تدوین برنامه های متنوع آموزشی پرداختند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در ادامه با حضور در شورای شهر پردیس طی نشستی با رییس و اعضای شورای شهر موضوعات مختلف شهر پردیس را بررسی و در ادامه از بهبود فضای ورزشی و اتمام پروژه هایی با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی و ارسال لایحه استخدام 400 نیروی هیأت ورزشی که بیش از 25 سال سابقه دارند، به مجلس خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام نیروهای هیأت های ورزشی استان تهران در راه مجلس

استخدام نیروهای هیأت های ورزشی استان تهران در راه مجلس