مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-21بين الملل

دستور ترامپ برای حفاظت 6 ماهه رایگان از خانواده اش


دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در روزهای پیش از ترک منصب دستور داد خانواده او طی 6 ماه آینده، بدون صرف هیچ هزینه ای بهترین امنیت موجود در جهان- حفاظت سرویس مخفی آمریکا- را دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واشنگتن پست، به گفته سه شخصی که درباره این برنامه اطلاع رسانی کردند، ترامپ دستوری برای گسترش حفاظت سرویس مخفی پسا ریاست جمهوری برای 4 فرزند بالغ و دو تن همسران آن ها، که به طور خودکار محق دریافت این نوع حفاظت نبودند، صادر کرده است.

دو فرد آشنا با این هماهنگی ها گفتند: ترامپ همچنین دستور داده سه مقام کلیدی که دولت را ترک می کنند به مدت 6 ماه دیگر هم مورد حفاظت قرار گیرند: استیون منوچین ، وزیر خزانه داری سابق، مارک میدوز ، رییس دفتر کاخ سفید و رابرت اوبرایان ، مشاور سابق امنیت ملی.

تحت قانون فدرال، ترامپ، همسرش ملانیا ترامپ و پسر 14 ساله آن ها تنها اعضای خانواده اصلی او هستند که بعد از پایان ریاست جمهوری، حق دارند تحت حفاظت سرویس مخفی قرار گیرند.

زوج رییس جمهور و همسر وی تا آخر عمر تحت حفاظت سرویس مخفی قرار می گیرند اما پسر آن ها بارون تنها تا 16 سالگی تحت حفاظت قرار می گیرد.

مایک پنس، معاون سابق رییس جمهور و همسرش کارن هم تحت قانون یکسان حاکم بر حفاظت، طی شش ماه آینده همچنان از حفاظت سرویس مخفی برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ترامپ برای حفاظت 6 ماهه رایگان از خانواده اش

دستور ترامپ برای حفاظت 6 ماهه رایگان از خانواده اش