مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-21سياسي

آیت الله رییسی وارد فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود شد


آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان وارد شاهرود شد و در فرودگاه بین المللی شهدای این شهر مورد استقبال امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستانی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس دستگاه قضایی عصر پنج شنبه در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان و پس از برگزاری چند نشست در سمنان، وارد فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود شد و مورد استقبال امام جمعه، مسئولان و جمع محدودی از موثران و مردم شهرستان قرار گرفت.

آیت الله رییسی قرار است در این سفر چند ساعته با مسئولان دستگاه قضایی شهرستان شاهرود به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرستان استان سمنان دیدار و گفتگو کند.

رییس دستگاه قضایی قرار است در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و همچنین نشست با نخبگان رشته های مختلف شهرستان شاهرود نیز دیدار و گفتگو کند.

صبح امروز نیز آیت الله رییسی در شورای اداری استان سمنان حضور یافت و بعد از آن با دستگاه قضایی استان و قضات نیز دیدار و گفتگو کرد.

در این سفر رییس سازمان بازرسی کل کشور نیز آیت الله رییسی را همراهی می کند.

یکی از مهمترین دغدغه های حوزه قضایی شهرستان شاهرود مقوله کار، اشتغال زایی، موانع تولید، آب و تخریب 10 ساله قله شاهوار در شمال این شهرستان به مثابه یک کانون آب ساز و حیات بخش است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی وارد فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود شد

آیت الله رییسی وارد فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود شد