مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-21سياسي

افتتاح 4 هزار واحد مسکن روستایی در خراسان رضوی


4 هزار واحد مسکن روستایی در خراسان رضوی با دستور محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور افتتاح شد.

- محمدباقر نوبخت در افتتاحیه 4 هزار واحد مسکن روستایی خراسان رضوی در یکی از واحدهای مسکونی نو احداث روستای رادکان شهرستان چناران اظهار کرد: در کمتر از یک سال گذشته کلنگ زنی 8 هزار واحد مسکونی را آغاز کردیم که 4 هزار واحد آن آماده شد و 4 هزار واحد دیگر در شرف اتمام است و امیدواریم ظرف یکی دو ماه آینده تکمیل شود.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: 2 هزار واحد نیز در حاشیه شهر مشهد مورد برنامه ریزی بود، البته متاسفانه به دلیل موضوعات مربوط به حاشیه شهر مشهد از برنامه عقب است وگرنه هیچ مشکل مالی و اجرایی بابت بهره برداری آن نداشتیم.

همچنین حدود 110 هزار واحد مسکن محرومین دیگر در سایر استان های کشور در حال اجرا داریم که بیش از 25 هزار واحد آنان نیز تحویل شده و در سفرهای آتی استانی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: باید خدا را شاکر باشیم که به ما توفیق داد تا در یک اقدام خداپسندانه توانستیم در جهت تامین واحدهای مسکونی برای انسان هایی که نیازمند مساعدت در احداث واحد مسکونی بودند گام خوبی برداریم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد: بی تردید فلسفه وجودی انقلاب اسلامی و تاکیدهای بنیان گذار انقلاب و مقام معظم رهبری، رسیدگی به احوال و اوضاع نیازمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 هزار واحد مسکن روستایی در خراسان رضوی

افتتاح 4 هزار واحد مسکن روستایی در خراسان رضوی