مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-21سياسي

برنامه های کمیته قرآن و تشکل های دینی دهه فجر گیلان تشریح شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تشریح برنامه های کمیته قرآن و تشکل های دینی دهه فجر استان، گفت: برنامه ها با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهدای علمی همانند شهید فخری زاده در دهه فجر، افزود: شروع و پیروزی انقلاب اسلامی با حضور عموم مردم و هیئت های عزاداری و با الگوگیری از آموزه های قرآنی شکل گرفت.

مهدوی مکتب شهید سلیمانی را از عوامل مؤثر زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی عنوان کرد و گفت: تداوم رسیدن به تمدن اسلامی با تکیه بر مردم و با عمل به قرآن کریم امکان پذیر است.

وی با اشاره به برنامه های کمیته های قرآن و تشکل های دینی ستاد دهه فجر گیلان، افزود: دیدار با خانواده های شهدای قرآنی، معرفی و تجلیل خانواده های قرآنی شاغل در ادارات، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی انقلاب اسلامی از برنامه های این کمیته است.

رییس کمیته قرآن و تشکل های دینی ستاد دهه فجر گیلان همچنین اضافه کرد: مسابقه کتاب خوانی با محوریت کتاب مبانی گام دوم انقلاب اسلامی از آثار حجت الاسلام قرائتی در سطح استان برگزار می شود.

وی تجلیل از حافظان و قاریان قرآنی ادارات، پویش های ختم قرآن به یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و به ویژه حاج قاسم سلیمانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کمیته قرآن و تشکل های دینی دهه فجر گیلان تشریح شد

برنامه های کمیته قرآن و تشکل های دینی دهه فجر گیلان تشریح شد