مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-21سياسي

آیت الله علم الهدی: تولید واکسن کرونا در ایران، غرور دینی در جهان ایجاد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با محمد مخبر، - نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تولید واکسن کرونا در ایران و کشوری مسلمان، سبب ایجاد غرور دینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به تلاش های این مجموعه در مقابله با ویروس کرنا، اظهار کرد: از اول قضیه توجه حضرت رضا (ع) به شما بوده تا این کار به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: به مجاهدات جنابعالی و دوستانتان افتخار می کنیم و امیدواریم وجود مقدس امام زمان (عج) عنایت داشته باشند، با عنایت خود حضرت، توفیقات بیشتری داشته باشید.

آیت الله علم الهدی به تزریق اولین دُز واکسن کرونا به دختر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اشاره کرد و گفت: عملی که دختر شما انجام داد، ثابت کرد تمام خانواده های وابسته به این نظام در عرصه جهاد حضور دارند و این عمل در جامعه بسیار اثرگذار است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه تولید این واکسن در کشوری مسلمان، سبب ایجاد غرور دینی شده است، یادآور شد: اینکه دختران در این عرصه وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: تولید واکسن کرونا در ایران، غرور دینی در جهان ایجاد کرد

آیت الله علم الهدی: تولید واکسن کرونا در ایران، غرور دینی در جهان ایجاد کرد