مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 11:502021-01-21سياسي

رد پای نفوذ در بورس/ خروج پول و ایجاد نارضایتی در بازار سرمایه


 نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم مقابله جدی با نفوذ تاکید کرد و گفت: ما در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی هایی در این بخش انجام دادیم و لذا معتقدیم که عوامل نفوذ در کشور جدی است و باید به طور جدی به این حوزه ورود کرد.

- ایسنا/سمنان  نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم مقابله جدی با نفوذ تاکید کرد و گفت: ما در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی هایی در این بخش انجام دادیم و لذا معتقدیم که عوامل نفوذ در کشور جدی است و باید به طور جدی به این حوزه ورود کرد.

عباس گلرو در شورای اداری استان سمنان که با حضور رییسی رییس قوه قضاییه برگزار شد به شرایط بازار سرمایه در ماه های اخیر پرداخت و اظهار کرد: یکی از نمودهای این نفوذ را می توان در بازار سرمایه و بورس دید، که به نظر می رسد با نفوذ در آن به دنبال ایجاد نارضایتی در مردم وزمینه سازی برای خروج پول از کشور هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به تمجید از عملکرد دستگاه قضایی در این شرایط پرداخت و گفت: آیت الله رییسی در این شرایط پر دست انداز و پرپیچ و خم پرچم دار مبارزه با فساد هستند.

وی از رییس دستگاه قضا به عنوان پرچم دار امیدآفرینی در این شرایط پرخطر نام برد و افزود: جوانان و مخاطبان بیانیه گام دوم در این شرایط در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای نفوذ در بورس/ خروج پول و ایجاد نارضایتی در بازار سرمایه

رد پای نفوذ در بورس/ خروج پول و ایجاد نارضایتی در بازار سرمایه