مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-21اقتصادي

پیگیری برای تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار جدید جهت راه آهن شهرکرد


معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیشرفت راه آهن اصفهان به شهرکرد، گفت: تا به امروز 250 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده و اختصاص 200 میلیارد دیگر نیز به طور جدی در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد الله کرم نصیری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل مشکلات اجتماعی در محدوده میدان قمر بنی هاشم(ع) احداث ایستگاه راه آهن از این مکان به منطقه رحمتیه واقع در اراضی سپاه تغییر یافت.

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تقدیر از همراهی همیشگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در تکمیل پروژه های ملی، اظهار داشت: هرچه سریع تر باید موانع تملک این اراضی برطرف شده و اداره راه و شهرسازی اراضی جایگزین به سپاه  بدهد.

وی با بیان اهمیت تسریع در اجرای این طرح ملی افزود: تا به امروز 250 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده و اختصاص 200 میلیارد دیگر نیز به طور جدی در حال پیگیری است.

نصیری در خصوص تکمیل پروژه راه سازی در محور بروجن به لردگان گفت: در حال حاضر در کیلومتر 36 و 37 این پروژه مشکلات تداخل حریم و خطرآفرین بودن به دلیل نزدیک شدن به خطوط انتقال گاز ایجاد شده که لازم است به طور دقیق مطالعات کارشناسی صورت پذیرد که مبادا در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار جدید جهت راه آهن شهرکرد

پیگیری برای تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار جدید جهت راه آهن شهرکرد