مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-21سياسي

تأخیر در کار مردم حتی برای یک روز مجاز نیست/ بن بست در دستگاه قضا معنی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز در نشست قضات استان سمنان با بیان اینکه اقدامات قضایی در استان سمنان قابل تقدیر است، اظهار کرد: اساس کار در قوه قضاییه بر این است که کارها با سرعت و به موقع انجام شود و تأخیر و تعویق بدون جهت در هیچ موردی مجاز نیست.

وی گفت: به محض وصول شکایت به کلانتری و دادسرا باید امر رسیدگی و پیگیری آغاز شود؛ بنابراین نگه داشتن شکایت و گزارش در هیچ واحد قضایی و نظارتی حتی برای یک روز مجاز نیست و باید به محض وصول، رسیدگی آغاز شود؛ البته ممکن است رسیدگی به آن چند روز زمان ببرد، اما کمبود نیروی انسانی ازجمله کارمند و قاضی نمی تواند مجوزی برای تأخیر در انجام کار مردم باشد.

رییس قوه قضاییه بیان کرد: باید کار را به صورت مضاعف انجام داد و وقت بیشتری گذاشت؛ با وجود کمبود کادر سازمانی و کارمند کارهایی انجام داده اید که در برخی موارد شاخص هایی را ارتقا بخشیده اید که این نشان از تلاش، مجاهدت و فعالیت همکاران دارد و در برخی استان ها این کار انجام شده است.

رییسی اضافه کرد: رسیدگی به امور مردم و گره گشایی در کار مردم برکاتی برای فرد، مجموعه و برای تمام نظام سازمانی کشور دارد که باید به آن توجه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر در کار مردم حتی برای یک روز مجاز نیست/ بن بست در دستگاه قضا معنی ندارد

تأخیر در کار مردم حتی برای یک روز مجاز نیست/ بن بست در دستگاه قضا معنی ندارد