مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-21سياسي

امیدآفرینی نیاز امروز کشور است/ رتبه اول گروه های جهادی لرستان


مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، تاکید کرد: نیاز امروز جامعه ما بحث امید و امید آفرینی است.

- خرم آباد- مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، تاکید کرد: نیاز امروز جامعه ما بحث امید و امید آفرینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر موضوعات اساسی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این بوده که مسائل را هنرمندانه به دست مردم بسپاریم، عنوان کرد: ما در مجموعه بنیاد احسان تلاش کرده ایم که این امر را در سرلوحه کار خود قرار دهیم و به نوعی هر کاری که می کنیم در چرخه مدیریت مردمی آن را انجام دهیم.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به همکاری این نهاد با گروههای مردمی، جهادی و خیریه ها، بیان داشت: در کل کشور تقریباً 9 هزار گروه جهادی با ما همکاری دارند و رتبه یک گروههای جهادی با تعداد 700 گروه، مربوط به لرستان است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه این امر فرصت خیلی خوبی را برای ما ایجاد کرده و اگر بتوانیم این گروههای مردمی را فعال و مسائل و مشکلات استان را از طریق گروههای جهادی و مردمی پیگیری کنیم به طور حتم مشکلات مدیریتی و منابع را رفع خواهیم کرد، ادامه داد: امروز برای اینکه جریان مردمی فعال شود به بحث امید بخشی نیاز داریم، در بیانیه در ابتدای آن، بحث امید و امید آفرینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی نیاز امروز کشور است/ رتبه اول گروه های جهادی لرستان

امیدآفرینی نیاز امروز کشور است/ رتبه اول گروه های جهادی لرستان