مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-21سياسي

لزوم آسیب شناسی و بررسی آیین های دهه فجر برای جلوگیری از سواستفاده های دشمن


معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با تاکید بر دقت بیشتر در برگزاری آیین ها و مراسم مختلف دهه فجر گفت: دشمن از نقاط ضعف ما در برگزاری آیین ها سوء استفاده می کند و این برنامه ها باید از قبل بررسی و آسیب شناسی شوند تا به بهترین نحو برگزار شوند.

- در نشست کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مطرح شد لزوم آسیب شناسی و بررسی آیین های دهه فجر برای جلوگیری از سواستفاده های دشمن معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با تاکید بر دقت بیشتر در برگزاری آیین ها و مراسم مختلف دهه فجر گفت: دشمن از نقاط ضعف ما در برگزاری آیین ها سوء استفاده می کند و این برنامه ها باید از قبل بررسی و آسیب شناسی شوند تا به بهترین نحو برگزار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، روز گذشته با حضور نمایندگان دانشگاه ها و مراکز فرهنگی در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این نشست با تاکید بر لزوم تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: وقتی حرکت عظیمی همچون پیروزی انقلاب اسلامی استمرار می یابد، ذهنیت این رویداد بزرگ باید به درستی در اذهان تبیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آسیب شناسی و بررسی آیین های دهه فجر برای جلوگیری از سواستفاده های دشمن

لزوم آسیب شناسی و بررسی آیین های دهه فجر برای جلوگیری از سواستفاده های دشمن