مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-21اقتصادي

راه اندازی بزرگترین تاسیسات جمع آوری گاز های همراه نفت در دل تحریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود امین نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در آیین بهره برداری از بزرگترین تأسیسات جمع آوری و فرآورش گاز های همراه نفت کشور گفت: - مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: گاز های اسیدی این مجموعه به جای سوزاندن با سرمایه 65 میلیون دلاری دوباره فرآوری و به چاه های نفت برای حفظ تولید صیانتی آن ها تزریق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود امین نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در آیین بهره برداری از بزرگترین تأسیسات جمع آوری و فرآورش گاز های همراه نفت کشور گفت: پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس بزرگترین هاب گازی غرب آسیاست.

وی ادامه داد: با اجرای این مگاپروژه، گاز های همراه نفت سه استان خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری می شود که افزون بر ارزش اقتصادی، این پروژه ریه های جدید تنفسی در این گستره جغرافیایی آن است.

امین نژاد اظهار داشت: این پروژه شامل بخش های پالایشگاه، تأسیسات ذخیره سازی در ماهشهر و هزار کیلومتر خط لوله است که همه این ها در تحریم های ظالمانه با همت شرکت های داخلی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در پایان خاطرنشان کرد: گاز های اسیدی این مجموعه به جای سوزانده شدن، با سرمایه 65 میلیون دلاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بزرگترین تاسیسات جمع آوری گاز های همراه نفت در دل تحریم

راه اندازی بزرگترین تاسیسات جمع آوری گاز های همراه نفت در دل تحریم