مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-21سياسي

کاروانسرای عباسی سمنان به یک مرکز فرهنگی تبدیل شد


رییس قوه قضاییه دستورات لازم را برای تبدیل کاروانسرای عباسی سمنان که سابقاً کاربری زندان داشت، به یک مرکز فرهنگی با کاربری عمومی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله ابراهیم رییسی ظهر پنج شنبه در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان در بازدید از کاروانسرای عباسی سمنان که سابقاً زندان این شهرستان بود، دستورات لازم برای واگذاری این بنا را به مردم صادر کرد.

آیت الله رییسی در بازدید از کاروانسرای عباسی شهر سمنان دستور داد این مکان تاریخی که پیش از این به عنوان زندان سمنان استفاده می شد برای تبدیل شدن به یک مرکز فرهنگی به شهرداری این شهر تحویل داده شود.

وی به رییس سازمان زندان ها دستور داد تا این مکان تاریخی را برای تبدیل شدن به مرکز فرهنگی به شهرداری سمنان تحویل و همچنین بر روند تبدیل این بنا به یک مکان فرهنگی و گردشگری نظارت صورت گیرد.

این کاروانسرا یکی از املاک سازمان زندان های کشور بود که تا چند ماه پیش به عنوان زندان سمنان استفاده می شد و از آنجا که با پیگیری های سازمان زندان ها، زندان اصلی سمنان به خارج از شهر منتقل شد این بنا بلااستفاده باقی مانده بود که هم اکنون بهره برداری فرهنگی از آن خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست شورای قضایی و سفر به شاهرود در زمره دیگر برنامه های رییسی در سفر یک روزه به استان سمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروانسرای عباسی سمنان به یک مرکز فرهنگی تبدیل شد

کاروانسرای عباسی سمنان به یک مرکز فرهنگی تبدیل شد