مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-21سياسي

مخزن ذخیره 15 هزار مترمکعبی رفسنجان ردیف بودجه ندارد


معاون نظارت و بهره برداری آب و فاضلاب کشور گفت: مخزن 15 هزار مترمکعبی شهر رفسنجان ردیف بودجه ندارد و هزینه ای که تاکنون صرف شده از محل های متمرکز و مختلف تامین شده است.

- ایسنا/کرمان معاون نظارت و بهره برداری آب و فاضلاب کشور گفت: مخزن 15 هزار مترمکعبی شهر رفسنجان ردیف بودجه ندارد و هزینه ای که تاکنون صرف شده از محل های متمرکز و مختلف تامین شده است.

حمیدرضا کشفی امروز دوم بهمن ماه در حاشیه بازدید نایب رییس مجلس و هیات همراه از مخزن 15 هزار مترمکعبی رفسنجان، اظهار کرد: این مخزن ردیف بودجه ندارد و هزینه ای که تاکنون صرف شده از محل های متمرکز و مختلف تامین شده است.

وی افزود: امسال آن را در موافقت نامه تنش بردیم و در این موافقت نامه 5 میلیارد تومان به مخازن دادیم که بخشی از آن برای مخزن رفسنجان است.

کشفی تصریح کرد: باید این مخزن را تامین اعتبار کنیم و سعی می کنیم سقف آن احداث و تکمیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان نیز در این بازدید گفت: شهرستان های رفسنجان و انار از نظر منابع آبی و آب شرب چه در بخش شهر و چه در بخش روستا به شدت در مضیقه هستند.

محمد طاهری افزود: اینجا یک مخزن 15 هزار مترمکعبی است که یکی از مشکلات شهر رفسنجان که جمعیتی بیش از 200 هزار نفر در محدوده شهر ساکن هستند نداشتن مخزن ذخیره برای پیک مصرف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخزن ذخیره 15 هزار مترمکعبی رفسنجان ردیف بودجه ندارد

مخزن ذخیره 15 هزار مترمکعبی رفسنجان ردیف بودجه ندارد