مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-21سياسي

رییسی: آنها که فکر می کنند با مذاکره مشکلات حل می شود اشتباه می کنند


رییسی، رییس قوه قضاییه، «قوی شدن» را راه حل اصلی حل مشکلات کشور دانست و یادآور شد: هرجا که ما با قوت در آن عرصه کار کردیم، دشمن را به عقب رانده و مایوس کرده ایم.

- رییسی، رییس قوه قضاییه، قوی شدن را راه حل اصلی حل مشکلات کشور دانست و یادآور شد: هرجا که ما با قوت در آن عرصه کار کردیم، دشمن را به عقب رانده و مایوس کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سید ابراهیم رییسی صبح امروز (پنجشنبه 2 بهمن) در جلسه شورای اداری استان سمنان با تاکید بر این نکته که مردان و زنان عادل می توانند عدالت را در جامعه برپا کنند، گفت: همه بخش های نظام باید خود را موظف به اجرای عدالت بدانند.

رییس قوه قضاییه عدالت را از جمله صفات برجسته انبیاء و اولیاء الهی دانست و عنوان کرد: ما نیز در جامعه اسلامی باید به دنبال نظام اداری عادلانه باشیم و بدانیم که امروز توجه به قانون و قانونمنداری برای دست اندرکاران باید یک اصل باشد و هیچکس به خودش اجازه ندهد حقوق مردم، حقوق خاص افراد و حقوق عامه را پایمال کند.

رییسی خواسته های نفسانی را یکی از اصلی ترین عوامل نادیده گرفتن عدالت از سوی افراد دانست و تاکید کرد که هم شناخت حق و هم گرایش و ایستادگی در مسیر آن، دارای اهمیت فراوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: آنها که فکر می کنند با مذاکره مشکلات حل می شود اشتباه می کنند

رییسی: آنها که فکر می کنند با مذاکره مشکلات حل می شود اشتباه می کنند