مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-21پزشكي

وجود 64 پایگاه اورژانس در کرمانشاه/ امسال 5 هزار ماموریت کرونایی داشتیم


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به وجود 63 پایگاه و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان اشاره کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هومن رفیعی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمانشاه یکی از زیرمجموعه های دانشگاه علوم پزشکی است.

وی به دو وظیفه عمده اورژانس اشاره کرد و گفت: در خدمت مردم بودن از وظایف مهم ما ست اینکه به صورت روزانه و لحظه ای با آمبولانس ها و فوریت های پزشکی به مردم خدمات رسانی کنیم از وظایف اورژانس پیش بیمارستان نشات می گیرد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: مدیریت کردن درمان در حوادث و بحران هایی همچون زلزله، سیل، حوادث ترافیکی و.

را نیز در قالب مدیریت حوادث برعهده داریم.

وی اضافه کرد: کرمانشاه کلانشهر است و مشکلات ترافیکی روزانه ممکن است گریبانگیر هر کسی شود، ولی  وقتی در حادثه ای با این معضل برخورد می کنیم، مشکل زا می شود.

رفیعی میانگین کشوری زمان رسیدن به صحنه حادثه در حوادث شهری را 10 دقیقه و حوادث جاده ای را 15 دقیقه اعلام کرد و افزود: میانگین رسیدن به صحنه در حوادث شهری در استان، 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 64 پایگاه اورژانس در کرمانشاه/ امسال 5 هزار ماموریت کرونایی داشتیم

وجود 64 پایگاه اورژانس در کرمانشاه/ امسال 5 هزار ماموریت کرونایی داشتیم