مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-21سياسي

بازپس گیری بیش از هزار میلیارد ریال اراضی دولتی در فارس


فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس اعلام کرد که بیش از 1145 میلیارد ریال از اراضی دولتی این استان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شده است.

- ایسنا/فارس فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس اعلام کرد که بیش از 1145 میلیارد ریال از اراضی دولتی این استان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شده است.

سرهنگ حسین مهدوی نژاد پنجشنبه 2 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: در دیماه 99 بیش از 53 مورد رفع تصرف فوری داشته ایم که مساحت آن 461300متر مربع بوده است.

او ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده 1145 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تعداد احکام اجرا شده قضایی که با صدور حکم اجرا شده 5 مورد بوده است و مساحت اراضی که با رای قوه قضاییه باز پس گرفته شده 47 هزار متر مربع است.

مهدوی نژاد با بیان اینکه ارزش ریالی اراضی که با رای قوه قضاییه باز پس گرفته شد 95 میلیارد ریال است، تصریح کرد: یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: شماره تلفن 1656 یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی برای تماس و اطلاع هم استانی ها به یگان حفاظت از تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرفات به اراضی ملی و دولتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازپس گیری بیش از هزار میلیارد ریال اراضی دولتی در فارس

بازپس گیری بیش از هزار میلیارد ریال اراضی دولتی در فارس