مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-21سياسي

انتقاد قالیباف از خصوصی سازی مدارس/ آموزش و پرورش نباید به قشر خاصی واگذار شود


ما به دنبال افزایش مشارکت مردم در تربیت فرزندان خودشان هستیم، ولی حاضر نیستیم آموزش و پرورش را برای منفعت های کوچک اقتصادی به قشر خاصی واگذار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، و مدیران عزیز در سراسر کشور شکل گرفته است بر حسب وظیفه خدمت گزاری خود، چند جمله به این قشر پرتلاش و باافتخار عرض کنم.

می دانیم بنیاد آموزش و پرورش بر حضور معلمانی است که عناصر هدایتگر و تربیت کننده جامعه به حساب می آیند و سایر موضوعات در ذیل این محور شکل می گیرد.

در حقیقت، معلمان، مأموریت بزرگ تربیت نسلی دانشمند، متفکر، متدین و حماسه ساز را برعهده دارند و اگر قرار باشد کشوری آباد و توانمند داشته باشیم، باید هر کجا که هستیم صدای معلمان را به خوبی بشنویم و در برنامه ریزی های مدیریتی کشور آن را لحاظ کنیم.

البته حرکت عظیم تربیتی معلمان زمانی کامل می شود که با برنامه ریزی جامع و دقیق مسجد، مدرسه، منزل و محله را به یکدیگر پیوند بزنیم؛ چراکه این چهار فضا، محل اصلی رشد و تربیت فرزندان جامعه ما محسوب می شوند.

به نظر بنده همان قدر که مسئله امنیت و دفاع از کشور مهم است تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش نیز اهمیت فوق العاده ای دارد و رهبر معظم انقلاب که توجه ویژه ای به آموزش و پرورش و تربیت آینده سازان کشور دارند تأکید کرده اند که باید تحول اساسی در آن رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد قالیباف از خصوصی سازی مدارس/ آموزش و پرورش نباید به قشر خاصی واگذار شود

انتقاد قالیباف از خصوصی سازی مدارس/ آموزش و پرورش نباید به قشر خاصی واگذار شود