مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-21اقتصادي

محیط زیست قفل بزرگی بر سر توسعه پردیس تهران


حشمت اله عسگری معاون اقتصادی استاندار تهران در جلسه مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و شهرستان پردیس با انتقاد شدید از عملکرد سازمان محیط زیست استان تهران گفت: نگاه منفی و نفی گرایانه به تولید به بهانه آسیب زدن به محیط زیست در سال جهش تولید و در شرایطی که دشمنان کمر همت را بر تحریم همه جانبه اقتصادی ملت ایران بسته اند روا نیست و این شیوه عملکرد خود مانعی بر سر راه تولید است.

وی در ادامه گفت: وقتی 85 درصد پهنه شهرستان منطقه حفاظت شده است چطور میتوان انتظار توسعه در شهرستان داشت؟ محیط زیست باید اصلاح محدوده های مناطق حفاظت شده استان را در دستور کار قرار دهد.

لذابا این وضعیت از سازمان محیط زیست انتظار انعطاف بیشتری می رود.

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان پردیس و روند روبه رشد جمعیت و وجود 8900واحد تولیدی و صنعتی رفع موانع تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان را در اولویت کار مسولین دانست و افزود: حرکت بر اساس طرحهای پیشران و مطالعه شده در سطح شهرستانها می تواند بسیاری از مشکلات و ایرادات وارده به طرحهای تولیدی را که به مرور زمان به عنوان مانعی محسوب میشوند مرتفع نماید و به همین دلیل ضرورت دارد از ابتدای ایجاد و احداث واحدهای تولیدی و صنعتی دستگاههای متولی به وظایف خود به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست قفل بزرگی بر سر توسعه پردیس تهران

محیط زیست قفل بزرگی بر سر توسعه پردیس تهران