مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-21سياسي

بیشترین گروه جهادی در لرستان فعالیت دارند


مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: بیشترین تعداد گروه جهادی همکار این بنیاد در لرستان وجود دارند.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: بیشترین تعداد گروه جهادی همکار این بنیاد در لرستان وجود دارند.

سعید سلیمانی دوم بهمن ماه در دیدار با امام جمعه خرم آباد ضمن تقدیر و تشکر از دبیر قرارگاه جهادی در لرستان و مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان بیان کرد: بیشترین تعداد گروه جهادی همکار بنیاد احسان در لرستان وجود دارند.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد احسان برای یاری رسانی و تلاش در جهت رفع مسئله محرومیت در لرستان و خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار این استان، همواره از تمامی ظرفیت های موجود برای رفع محرومیت استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و خیریه ها گفت: در پیوند فعالیت ها با مردم در عرصه اقتصاد، فرهنگ و اجتماع منابع کارها نامحدود می شود و با حمایت از آن ها می توان مشکلات بسیاری را رفع کرد.

وی ضمن اشاره به اهمیت موضوع راهبری ائمه جمعه در استان ها تاکید کرد: محقق شدن هدایت در استان ها با فعال شدن ظرفیت های وابسته به امام جمعه در استان امری قابل تحقق است و هم افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین گروه جهادی در لرستان فعالیت دارند

بیشترین گروه جهادی در لرستان فعالیت دارند