مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-21اقتصادي

تولید لوازم خانگی در کشور 49 درصد رشد یافته است


آمار تولید انواع لوازم خانگی در کشور از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل، 48 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/قم وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آمار تولید انواع لوازم خانگی در کشور از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل، 48 درصد رشد داشته است.

علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه 2 بهمن در جریان سفر یک روزه خود به قم، ضمن بازدید از گروه صنعتی پاکشوما در شهرک صنعتی محمودآباد و در حاشیه افتتاح نخستین خط رباتیک تولید انواع یخچال و فریزر در واحد صنعتی پاکشومای قم در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تحریم ها باعث شد که بخش تولید لوازم خانگی کشور با توجه به محدودیت های به وجود آمده در واردات این محصولات، روند رو به رشدی پیدا کند و در برخی از اقلام نسبت به دوران قبل از تحریم، رشد تولید لوازم خانگی داخلی صد در صد افزایش داشته و این اتفاق بسیار خوبی در حوزه صنعت است.

وی افزود: همچنین بخش ساخت داخل درتامین قطعات مورد نیاز تولید لوازم خانگی بسیار افزایش داشته است و درحال حاضر بیش از 40 درصد قطعات به کارگیری شده در تولید لوازم خانگی کشور، داخلی سازی شده و از این راه تامین می شود.

وی با بیان اینکه حتی اگر تحریم ها هم برداشته شود رشد این بخش ادامه پیدا می کند، تصریح کرد: فعالان بخش تولید لوازم خانگی به دنبال بازارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید لوازم خانگی در کشور 49 درصد رشد یافته است

تولید لوازم خانگی در کشور 49 درصد رشد یافته است