مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-21سياسي

پیکر آیت الله علوی در جوار شهدای سبزوار آرام گرفت


پیکر آیت الله سید محمدحسن علوی سبزواری که در سن 90 سالگی به علت بیماری رحلت کردند امروز بعد از اقامه نماز بر پیکر آن مرحوم توسط امام جمعه سبزوار در جوار شهدای این شهر آرام گرفت.

- سبزوار- پیکر آیت الله سید محمد حسن علوی سبزواری که در سن 90 سالگی به علت بیماری رحلت کردند امروز بعد از اقامه نماز بر پیکر آن مرحوم توسط امام جمعه سبزوار در جوار شهدای این شهر آرام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، پیکر آیت الله سید محمد حسن علوی از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی و از پیروان و شاگردان حضرت امام خمینی (ره) صبح امروز در دومین روز از بهمن ماه بعد از تشییع با خودرو در سبزوار با رعایت پروتکل های بهداشتی و اقامه نماز بر پیکر آن مرحوم توسط آیت الله مغیسه، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در سبزوار در جوار شهدای این شهرستان آرام گرفت.

قبل از مراسم تدفین در مراسم وداع با آن عالم ربانی و دینی در منزلشان که با حضور مسئولان مختلف دستگاه های اجرایی و با حضور علمای دینی برگزار شد به ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پرداخته شد.

تا کنون مراجع عظام تقلید و مسئولان و سران کشوری مختلفی با ارسال پیام های تسلیت این ضایعه تلخ را به مردم و جهان تشیع تسلیت گفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر آیت الله علوی در جوار شهدای سبزوار آرام گرفت

پیکر آیت الله علوی در جوار شهدای سبزوار آرام گرفت