مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-21سياسي

«مافیای کنکور» در «دستخط» بررسی می شود/ پشت پرده یک استعفا


وزیر سابق آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی «دستخط» ضمن ارائه روایت کناره گیری خود از این سمت به موضوع «مافیای کنکور» می پردازد.

- وزیر سابق آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی دستخط ضمن ارائه روایت کناره گیری خود از این سمت به موضوع مافیای کنکور می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه تلویزیونی دستخط جمعه ساعت 16:30 برای بررسی کارنامه وزیر سابق آموزش و پرورش روی آنتن می رود.

محمد حسین رنجبران در برنامه پیش رو از محمد بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش میزبانی می کند و درخصوص ماجرای موافقت رییس جمهور با استعفا و کنار رفتن وی از وزارت آموزش و پرورش خواهد پرسید.

همچنین بررسی کارنامه دوران وزارت بطحایی، مافیای کنکور و طرح های متفاوت معیشتی فرهنگیان دیگر موضوعی است که از این برنامه خواهید دید.

ضمن اینکه آزمون های ورودی مدارس خاص و سند 2030 از دیگر مباحثی است که درخصوص آن گفتگو خواهد شد.

دستخط که به گفتگو های صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می پردازد کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است.

این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه کنندگی می کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها ساعت 16:30 از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مافیای کنکور» در «دستخط» بررسی می شود/ پشت پرده یک استعفا

«مافیای کنکور» در «دستخط» بررسی می شود/ پشت پرده یک استعفا