مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-21پزشكي

آمار جانباختگان ناشی از کرونا در فارس به 3097 نفر رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: بر اساس آخرین بررسی ها، - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: متاسفانه با جان باختن دو هم استانی دیگر طی روز گذشته، مجموع آمار جانباختگان این بیماری در استان به سه هزار و 97 نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: بر اساس آخرین بررسی ها، ابتلای 166 هزار و 559 بیمار به قطعیت رسیده است.

همتی، با اشاره موارد بیماران مثبت یا مشکوک علامت دار که در مراکز درمانی استان بستری هستند، بیان کرد: 89 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی در ادامه با آرزوی سلامتی برای تمامی مبتلایان، از بهبودی 161 هزار و 164 مبتلا به کروناویروس در فارس خبر داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

همتی اظهار کرد: متاسفانه با جان باختن دو هم استانی دیگر طی روز گذشته تاکنون، مجموع آمار جانباختگان این بیماری در استان از ابتدای شیوع تاکنون به سه هزار و 97 نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جانباختگان ناشی از کرونا در فارس به 3097 نفر رسید

آمار جانباختگان ناشی از کرونا در فارس به 3097 نفر رسید