مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-21سياسي

دیپلماسی فرهنگی بیش از دیپلماسی سیاسی پیوند دهنده ملت هاست


رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: دیپلماسی فرهنگی می تواند کاربرد بالاتری از دیپلماسی سیاسی در پیوند دادن ملت ها داشته باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: دیپلماسی فرهنگی می تواند کاربرد بالاتری از دیپلماسی سیاسی در پیوند دادن ملت ها داشته باشد.

اشرف بروجردی در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی خوش نویسی راه ابریشم که شامگاه گذشته در موزه بزرگ خراسان برگزار شد، اظهار کرد: راه ابریشم پروژه ای است که یونسکو از دو سال قبل آغاز کرده تا در عرصه های مختلف کار مشترک کشورهای مسیر جاده ابریشم را به نمایش بگذارد و بین کشورهای مختلف این مسیر حلقه وصلی ایجاد کند.

وی ادامه داد: باید منتظر بود تا به تدریج نتایج اجزاء مختلف فرهنگی پروژه راه ابریشم که می تواند وصل دهنده ملت ها باشد نمود پیدا کند.

به ویژه اینکه ما اعتقادمان بر این است که دیپلماسی می تواند کاربرد بالاتر و بهتری از دیپلماسی سیاسی در پیوند دادن ملت ها داشته باشد.

بروجردی تصریح کرد: خداوند را سپاس گذاریم و سر بر آستان پر مهرش می گذاریم که به ما توان بخشید که مزیت نطق و بیان را دریابیم و فضیلت بخشید که از میان هنرها هنر قدسی خوشنویسی را برگزینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی فرهنگی بیش از دیپلماسی سیاسی پیوند دهنده ملت هاست

دیپلماسی فرهنگی بیش از دیپلماسی سیاسی پیوند دهنده ملت هاست