مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-21فناوري

ویدئو پروژکتور چیست؟


ویدئو پروژکتور دستگاهی است که انواع داده ها را در هر فرمتی دریافت و آن را با استفاده از سیستم پردازنده بر روی دیوار، برد هوشمند و یا پرده نمایش با بزرگ نمایی دلخواه به نمایش می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام شرکت مهندسی نوآوران تحقیق، فناوری هایی که معمولاً در ویدئو پروژکتورها استفاده می شود شامل دیجیتال پروجکشن نور (DLP)، نمایشگر کریستال مایع (LCD) و کریستال مایع روی سیلیکون (LCS) است.

ویدئو پروژکتورها می توانند از منابع مختلف نور مانند لامپ های جیوه ای فشار بالا، دیود ساطع کننده نور (LED)، دیود لیزری و سیستم های دیود لیزری/ هیبریدی استفاده کنند.

انواع ویدئو پروژکتورکدامند؟ ویدئو پروژکتورها برای دهه ها بخشی ضروری در هر موسسه آموزشی، سالن اجتماعات، اتاق کنفرانس و دفاتر اداری بوده اند.

از آن جایی که ویدئو دیتا پروژکتورها در مدل ها و برندهای گوناگونی تولید و عرضه می شوند، برای اهداف مختلفی اعم از برگزاری کلاس های درس، کنفرانس ها، جلسات، سمینارها و حتی برای سرگرمی استفاده می شود.

از این رو با توجه به کارآیی، نیازمندی و شیوه ی استفاده به صورت کلی می توان ویدئو پروژکتور را به پنج نوع دسته بندی نمود: آموزشی ایجاد فضای تعاملی در محیط های آموزشی، یکی از اهداف استفاده از ویدئو پروژکتوهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدئو پروژکتور چیست؟

ویدئو پروژکتور چیست؟